Suntem o echipă de profesioniști pasionați de tehnologie

Executăm pentru partenerii noștri componente mecanice, automatizări și celule robotizate

Suntem o echipă de profesioniști pasionați de tehnologie

Ce înseamnă să lucrezi la Delcase

Colegii de muncă sunt oamenii cu care petrecem o mare parte din fiecare zi, așa că încercăm să creăm un mediu plăcut în care să ne simțim bine împreună. 

Dacă vrei să ai toate condițiile pentru a te dezvolta ca profesionist în domeniu, Delcase e locul pe care îl cauți. 

Deși apreciem pauzele și le petrecem în zona de relaxare, apreciem munca mai mult, inovația și pasiunea pentru lucrul făcut bine. 

Dacă ești pasionat de acest domeniu și vrei să ni te alături, te primim cu brațele deschise. 

 

Alege unul dintre posturile disponibile:

Cerințe: 

  • experienta minimum 1 an în prelucrări prin așchiere
  • cunostiințe în utilizarea unei mașini cu comanda numerica preferabil HAAS ( freza sau strung)
  • cunoștințe de desen tehnic și verificare repere  (experiența în utilizarea instrumentelor de măsură)
  • cunoștințe de toleranțe, rugozitate şi alte noţiuni specifice prelucrărilor mecanice prin aşchiere, noțiuni de baza despre materiale  
  • disponibilitate pentru a lucra în 2 schimburi
  • seriozitate

Sarcini și responsabilități:

  • pregătirea sculelor în vederea producerii pieselor stabilite
  • realizarea pieselor mecanice conform desenului de execuție: 
  • nivel mediu (execută repere unicate de complexitate mica și medie, pe freza cnc în 3 axe sau strung cnc)
  • nivel avansat (execută repere unicate de complexitate ridicată, pe freza în 3 și 5 axe, sau strung)
  • verificarea pieselor realizate 
  • respectarea termenului stabilit  în care trebuie realizate reperele
  • menținerea curățeniei la locul de muncă

Beneficii: 

  • salariu competitiv și beneficii:
  • nivel  mediu – 6300 lei brut (3600 net) + bonuri de masa 400 lei
  • nivel  avansat – 7350 lei brut  (4200 net) + bonuri de masa 400 lei
  • bonuri de masa de 20 lei/zi (card Sodexo)
  • contract de munca pe perioada nedeterminată
  • bonus lunar acordat în funcție de performanțele companiei (procent din profit)
  • bonus de prezentă
  • bonus de recomandare a unui coleg (1500 lei brut)  
  • bonus individual de performanță
  • bonus de vechime pentru fiecare an în firma 
  • ore suplimentare plătite conform legiilor în vigoare  
  • program de lucru în 2 schimburi
  • siguranța locului de muncă
  • pauze flexibile
  • posibilitatea de a evolua într-un timp extrem de scurt datorită realizării reperelor unicate, proiectelor diversificate, folosind tehnologie de ultima generatie
  • team-building-uri și evenimente 
  • mediu de lucru plăcut (curățenie, zona de relaxare, spațiu verde)
  • loc de parcare asigurat
  • mijloace de transport în comun disponibile aproape de sediul firmei (Autobuz: E2,Tramvai: 4, 8)
  • localizare firmă în zona urbană (maximum 5 km de centru, Calea Buziasului nr.11A, langa Continental Automotive)

Full-time · 8.000 RON/lună/brut, Timisoara.

Cerințe:

→ studii superioare in domeniul financiar-contabil
→ minimum 5 ani experiența in domeniul contabil
→ abilități in utilizarea calculatorului: Microsoft Office, programe de contabilitate (preferabil SAGA)
→ bune abilități de comunicare, organizare și atenție la detalii
→ capacitate de a prioritiza sarcinile de lucru
→ responsabilitate, seriozitate și răbdare
→ capacitate de adaptare la situații noi
→ dorința de a învață lucruri noi
→ capacitate de autogestionare

Responsabilități:

→ întocmirea documentelor de contabilitate primara
→ contabilitate primara zilnic: registru de casa, deconturi cheltuieli, dispoziții de plata și încasare, fise clienti-furnizori, registrele intrari-iesiri, fise obiecte de inventar si bonuri de consum, registre jurnal etc.
→ contabilitate primara lunar: situația soldului la sfarsit de luna pe clienți și furnizori, centralizator diurna, balanta de verificare etc.
→ intocmire si depunere declaratii
→ gestiune: receptii, facturi, avize, verificarea inventarelor, stocul la sfarsit de luna pe magazia de mărfuri, situația vânzărilor lunare pe societate
→ evidenta livrărilor către clienți
→ evidenta facturilor și documentelor de plata și urmărirea încasărilor
→ relații cu banca și inregistrare extrase de cont
→ întocmire contracte de munca, adeverinte personal, decizii, acte adiționale, înregistrare și modificări in Revisal etc.
→ întocmire situații solicitate de management
→ arhivare documente
→ actualizare baza de date documente
→ îndeplinirea obiectivelor propuse
→ reprezentarea companiei la controalele efectuate de instituțiile statului (ANAF, ITM, Agenția de Mediu, etc.)
→ întocmire BILANȚ

Beneficii:

→pe baza de contract de colaborare – facturare 8000 lei/luna (se oferă 21 de zile de concediu plătite)
→pe baza de contract de munca 7400 lei brut (4300 net) + bonuri de masa 400 lei
→ bonuri de masa – 20 lei/zi
→ contract de munca pe perioada nedeterminată
→ siguranța locului de muncă
→ mediu de lucru plăcut într-o echipă tânără și dinamică
→ program de lucru: 08:00-16:30 (30 minute pauza de masa)
→ mijloace de transport în comun disponibile aproape de sediul firmei ( Autobuz: E2, Tramvai: 4, 8, 9 )
→ localizare firmă în zona urbană (maximum 5 km de centru, Calea Buziasului nr.11A, langă Continental Automotive)
→ team-building-uri și evenimente
→ condiții foarte bune de lucru (mediu curat, zonă de relaxare, spațiu verde)
→ loc de parcare asigurat

Contact:

→ Trimite CV-ul la adresa de email: hr@delcase.ro
→ Suna si programează un interviu la numărul de telefon: +40746145136 (program 8.00–16:30)
→ Trimite mesaj și aplică prin aplicația WhatsApp: +40746145136

Calea Buziașului 11A, Timisoara

Cerințe:

  • Cunoștințe desen tehnic;
  • Cunoștințe generale de prelucrări mecanice prin așchiere;
  • Cunoștințe operare PC – Microsoft Office;
  • Experiență pe un post similar- constituie un avantaj;
  • Studii superioare tehnice – constituie un avantaj.

 

Sarcini și responsabilități:

  • Supraveghează și coordonează toate activitățile angajaților din subordine;
  • Se asigură că fiecare sarcină sau proiect este realizat cu maximum de eficiență, și se încadrează în termenul de livrare;
  • Supraveghează mai multe proiecte în același timp;
  • Stabilește întâlnirile și ședințele interne, de proiect, și este facilitatorul acestora;
  • Urmărește progresele făcute în cadrul proiectului pe care-l conduce, identifică punctele slabe, riscurile și problemele și caută strategii de prevenire și redresare;
  • Asigură procurarea de bunuri și servicii pentru buna desfășurare a activității de lucru și gestionează eficient și responsabil bugetul alocat proiectului în cauză;
  • Ia decizii proactive și este deschis la diversitate și oportunități noi.

 

Beneficii:

  • Salariu negociat în funcție de nivelul de cunoștințe + evaluări din 6 în 6 luni;
  • Asigurare medicală privată Silver;
  • Mediu de lucru plăcut, alături de o echipă tânără și dinamică;
  • Bonuri de masă;

Cerințe:

  • Abilități bune de comunicare și negociere;
  • Capacitatea de a lua decizii în mod independent, rapid și eficient;
  • Experiență minimum 1 an pe un post similar;
  • Capacitate de planificare și organizare;
  • Engleză nivel mediu – foarte important;
  • Bune cunoștințe și abilități de utilizare PC (MS Office, Internet).

 

Sarcini și responsabilități:

  • Identificarea celor mai potriviți furnizori, conform nevoilor și standardelor companiei;
  • Aplicarea procedurii de evaluare a furnizorilor;
  • Centralizarea și compararea ofertelor primite;
  • Negocierea prețurilor și condițiilor contractuale cu furnizorii;
  • Urmărirea respectării termenelor de livrare negociate;
  • Preluarea materialelor de la curier/furnizori și inventarierea acestora;
  • Pregătirea listei cu semifabricate necesare pentru prelucrare.

 

Beneficii:

  • Salariu negociat în funcție de nivelul de cunoștințe + evaluări din 6 în 6 luni;
  • Asigurare medicală privată Silver;
  • Mediu de lucru plăcut, alături

Cerințe:

  • Cunoștințe de PHP;
  • Cunoștințe de HTML5/CSS;
  • Cunoștințe AngularJS & jQuery;
  • Cunoștințe de bază de date MongoDB;
  • Cunoștințe de bază în domeniul IT (Hardware + Software).

Sarcini și responsabilități:

 

  • Dezvoltare de site-uri și aplicații web;
  • Colaborarea cu echipa de dezvoltare și design pentru atingerea obiectivelor urmărite pe fiecare proiect;
  • Identificarea celor mai bune soluții tehnice;
  • Estimări corecte de timp și respectarea deadline-urilor asumate.

Beneficii:

  • Modul de lucru în sistem liber-profesionist (freelance), alegerea sarcinilor de lucru cât și a programului de lucru;
  • Salariu de bază + bonus pentru fiecare task realizat în timpul alocat;
  • Salariu negociat în funcție de nivelul de cunoștințe + evaluări din 6 în 6 luni.

Cerințe:

  • Absolvent studii superioare în domeniul ingineriei mecanice;
  • Cunoștințe solide desen tehnic;
  • Cunoștințe utilizare programe CAD;
  • Cunoștințe limbă engleză nivel mediu;
  • Abilități de analiză, organizare, creativitate;
  • Experiență în activitatea de producție și proiectare – constituie avantaj.

 

Sarcini și responsabilități:

  • Proiectarea și dezvoltarea dispozitivelor/echipamentelor, utilizând un program CAD, conform cerințelor clientilor;
  • Realizarea documentației tehnice (manual utilizare, fișe tehnice etc.);
  • Soluționarea problemelor tehnice venite din partea contractorilor;
  • Colaborarea cu celelalte departamente în vederea realizării la termen a proiectelor și remedierii posibilelor probleme;
  • Responsabil de fluxul operațional avizat și realizat în proiectele în care este implicat (proiectare, implementare, finalizare).

 

Beneficii:

  • Salariu negociat în funcție de nivelul de cunoștințe + evaluări din 6 în 6 luni;
  • Asigurare medicală privată Silver;
  • Bonuri de masă;
  • Mediu de lucru plăcut, alături de o echipa tânără și dinamică.

Trimite-ne CV-ul tău și hai să ne întâlnim!

0 +
Peste 200,000 de piese create
0 +
820 furnizori si parteneri
0 +
4800 comenzi onorate